Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 26 t/m 43 van 43

Discussie: Wallen, Sint Annendwarsstraat 3 rts, Kim /Cindy (Duits) (uitstekend)

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26-1, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Bingo

Actieve recensies
    37

Thumbs up Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Ja Kim is een van de weinige dames die ik al vanaf mijn allereerste wandeldag in de gaten hou. Wat is ze toch mooi, het liefst zou ik er wel uren naar willen kijken, ja kijken! Een paar maanden geleden zocht ik der al een keertje op toen ze in een zwarte catsuit stond. Het was een prima ervaring, maar aangezien ik juist nog niet echt toe ben aan dat kinky gedoe had ik niet direct de intentie om haar weer op te zoeken. Uiteindelijk is een naakte vrouw toch mooier dan al dat gedoe eromheen. Dat had ik Kim destijds ook wel uitgelegd en dat begreep ze wel. Afgelopen weken was ze steeds vaker in lingerie setje te vinden, waardoor ik de kans zag om haar eens puur naak te zien. Gisteren was het dan zover. En ja Kim is nog steeds leuk, mooi, lief en weet ik wat nog meer. Prima sessie gehad en wauw wat is ze volledig naakt toch onweerstaanbaar.
    ps. Ze gaat aanstaande dinsdag voor 10 dagen naar Mexico op vakantie.
    Boy1984 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    5

Talking Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy1984 Bekijk bericht
    Ja Kim is een van de weinige dames die ik al vanaf mijn allereerste wandeldag in de gaten hou. Wat is ze toch mooi, het liefst zou ik er wel uren naar willen kijken, ja kijken! Een paar maanden geleden zocht ik der al een keertje op toen ze in een zwarte catsuit stond. Het was een prima ervaring, maar aangezien ik juist nog niet echt toe ben aan dat kinky gedoe had ik niet direct de intentie om haar weer op te zoeken. Uiteindelijk is een naakte vrouw toch mooier dan al dat gedoe eromheen. Dat had ik Kim destijds ook wel uitgelegd en dat begreep ze wel. Afgelopen weken was ze steeds vaker in lingerie setje te vinden, waardoor ik de kans zag om haar eens puur naak te zien. Gisteren was het dan zover. En ja Kim is nog steeds leuk, mooi, lief en weet ik wat nog meer. Prima sessie gehad en wauw wat is ze volledig naakt toch onweerstaanbaar.
    ps. Ze gaat aanstaande dinsdag voor 10 dagen naar Mexico op vakantie.

MMzz das nou niet de handigste plek om heen te gaan nu...iets met griep geloof ik..cin..besser ein bischen zu house bleiben.

Al 11 jaar erin en eruit,tijd gaat snel als je fun hebt,
    geld gaat ook snel op als je fun hebt.

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Ze is terug zonder griep uit mexico en zoals altijd lekker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gramsterwalker Bekijk bericht
    MMzz das nou niet de handigste plek om heen te gaan nu...iets met griep geloof ik..cin..besser ein bischen zu house bleiben.
    Pools spreekt ze nog beter .....

Ibook
    Laatst gewijzigd door goodbar; 29-06-09 om 00:16

Actieve recensies
    10

Talking Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Zoals altijd heerlijk had weer een paar cadeautjes meegenomen die zeer werden gewaardeerd .

Ibook

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 26 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Cindy is weer terug St. Annadwars 3 rechts de kamer waar ze begon.

Ibook

Ja, we hebben haar gezien...
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 04-09-09 om 18:15 Reden: Voorlopig weer verhuisd

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 3 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bill2 Bekijk bericht
    ik hoorde dat ze gestopt is
    Nee ze gaat 1x per week naar Duitsland om bij een SM meesteres de fijne kneepjes van het vak te leren.
    Om zich eventueel helemaal te gaan richten op SM maar dan bij een studio maar dit is toekomstmuziek voorlopig werkt ze gewoon iedere dag behalve donderdag en ze is verhuist naar haar oude kamer.

Ibook

Actieve recensies
    14

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 3 rts, Kim / Cindy (Duits) (uitstekend)

ok, ik had begrepen dat ze die cursus al gedaan had en nu al bij die studio werkte. Ik heb haar donderdag, vrijdag en zaterdag niet gezien in de st annen. Maar jij kent haar beter dan ik.

Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bill2 Bekijk bericht
    ok, ik had begrepen dat ze die cursus al gedaan had en nu al bij die studio werkte. Ik heb haar donderdag, vrijdag en zaterdag niet gezien in de st annen. Maar jij kent haar beter dan ik.
    Sterker nog heb haar vandaag gesproken.
    Haar duits/engelse uitleg kan soms verwarrend zijn.

Ibook

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    90

Kim deed altijd al mijn hart sneller kloppen als ik langs haar raam liep en vandaag had ik besloten dat het er maar eens van moest komen. Ik moest ongeveer een uur ronddwalen omdat ze een langdurige sessie met de vorige wandelaar had, maar dat verhoogt de voorpret en de spanning alleen maar. Dus toen ik zag dat haar gordijntje weer open was meteen aangeklopt. Of ze op mijn gezicht wilde gaan zitten? Geen probleem!

Vantevoren waste ze zich uitgebreid van onderen, en ze begon met wat zachte strelingen, waarna ze zich langzaam omdraaide en over me heen ging zitten ... teasend hield ze eerst een tijdje haar heerlijke strakke kont voor mijn gezicht, zo dat ik er net niet bij kon, ongelofelijk erotisch. Toen kwam ze naar beneden en kon ik mijn tong de vrije loop laten. Afwisselend ging ze omhoog en weer omlaag met haar billen terwijl ze me aftrok met baby-olie. Heerlijk klaargekomen terwijl ik haar likte en haar billen streelde.

Een schat van een vrouw, heel lief en vriendelijk, ontzettend mooi, leuk om mee te praten, ik hoop haar nog vaak te zien.

H.
    H. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 3 rts, Kim /Cindy (Duits) (uitstekend)

Ook ik ben bij Kim/Cindy 2 keer geweest en het was echt uitstekend..

Bij de eerste keer op dinsdag 6 weken geleden liep ik een paar keer langs haar raam en vond haar aantrekkelijk er uit zien in haar zwarte catsuit en voelde gelijk een soort van aantrekkingskracht over me heen komen.
    Dus ik naar haar deur open en vroeg wat het koste.
    50 euro zei ze.
    Dus ik naar binnen en ze stelde me gelijk me mijn gemak omdat ik een beetje nerveus was, maar waarschijnlijk komt dat door haar mooie catsuit.
    Nadat ik uitgekleed was en op het bed was gaan liggen zei ze dat ik een mooie genotsknots had van een goede lengte.
    Nadat ze me gepijpt had ging ze op me zitten. en hebben we een lekker nummertje gedaan.

Bij de tweede keer op zaterdag 7 november 2009 zat ze er in haar kamertje in haar mooie catsuit.
    Deze keer had ze der haar los in plaats van een knotje zoals de vorige keer.
    E waren veel kijkers voor haar maar niemand ging naar binnen dus ze zat zich een beetje te vervelen.
    Dus ik weer naar binnen en weer genoten van een goede beurt en ik kwam sneller klaar dan de vorige keer maar dat kwam omdat ik me op mijn gemak voelde bij haar.

Ze houd van grapjes, wil dingen van je weten, is hygienisch, en ze vroeg aan aan mij of ik die catsuit mooi vond. ik zei ja ik.

Ze mag van mij ook een lekkere strakke zwart leren pakje dragen dan zal ze ongetwijfeld meerr klanten hebben.
    spermabom heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Wallen, Sint Annendwarsstraat 3 rts, Kim /Cindy (Duits) (uitstekend)

Enig idee welke dagen zij werkt? Heeft zij bijv. vaste dagen? Draagt ze altijd haar zwarte catsuit (lijkt me geweldig!).

Actieve recensies
    10

Alle dagen overdag behalve donderdag dan is ze vrij.
    Catsuit heeft ze niet altijd aan maar wel bij zich.

Ibook

Actieve recensies
    6

Ondanks bovenstaand bericht zat ze vanmiddag toch op haar kamer. Toen ik er langs liep zat ze een beetje verstopt in een hoekje waardoor ik haar niet goed kon zien. Ze had ook een nieuw kleurtje in der haar, dus ik moest echt effe goed dichtbij het raam gaan kijken of ze het nou echt was. Ze kon er wel om lachen dat ik haar niet meteen had gezien. Na een praatje gemaakt te hebben ben ik bij haar binnengestapt.

Als ik bij haar ben is ze altijd heel lief en de seks is teder en heeft een hoog knuffel gehalte. Tja dat dus ondanks de kinky pakjes en zo, die haar overigens wel heel goed staan. Aan neuken kwamen we vandaag niet toe want ze heeft me lekker gepijpt en goddelijk afgetrokken terwijl ik met haar poesje speelde en zij me hele geile blikken toewierp. Het is ook een mooie meid. Ik kan echt mijn handen niet van haar afhouden, maar dat is gelukkig geen bezwaar. Ze was me behoorlijk aan het teasen waardoor ik echt lag te kronkelen op haar bed en heerlijk heftig klaarkwam. Het is altijd heel relaxed bij haar en ik kom er heerlijk ontspannen weer de deur uit.

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    4

Kan niet anders zeggendan wat een fantastische ervaring....eerste maal rustig aan , zeer veel knuffelen , wrijven en kalmpjes aan.
    2de maal was een heel ander verhaal ( heb tegen haar gezegt ga je gang doe wat je leuk vindt ) maar om kort te zijn liep met sterretjes in mijn ogen en hoofd het heerlijke zonlicht in.
    Was een eerste keer bij haar maar ben bang zeker geen laatste keer.
    Een schitterende , heerlijk mooie licht gestoorde vrouw
    ejacu heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    10

ondanks warme weer wederom top
    ibook heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    6

Gisteren in het oranje gekleurde Amsterdam een bezoekje aan Kim gebracht. Ze heeft me weer geweldig verwend met haar pijpkunsten. Dat kan ze toch echt geweldig. Verder heb ik haar nog een vederlichte massage (meer strelen dan masseren eigenlijk) gegeven waar ze echt van leek te genieten. Dan komt er een hele mooie voldane glimlach op haar gezicht. Was dus weer heerlijk relaxed ondanks de warmte. Ze had twee ventilaoren staan en nog was het snikheet in haar kamertje. Maar dat mocht de pret niet drukken
    xela heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    4

Begin augustus ook een bezoekje aan deze mooie dame gebracht.
    Omdat ik de stad Düsseldorf heel goed ken (ik heb er gewoond) en de Duitse taal beheers, werd het een heel fijn, warm bezoek.
    Deze schoonheid is ook heel sociaal.

Omdat ik bij een eerste bezoek nooit al te veel geld uit wil geven afgesproken voor een kwartiertje Soft SM met bondage.

Het werd heel leuk...... na 35 minuten (incl. gezellig kletsen) stond ik met een big smile weer buiten.
    subje.isaac heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Regels voor berichten